Obchodní podmínky

obchodní společnosti
Konopasek Fishing s.r.o.
se sídlem M. Bureše 808, 572 01 Polička
IČO: 04844530
zapsané v obchodním rejstříku vedeném
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.colmic-konopasaek.cz

Všeobecné obchodní podmínky

Konopasek Fishing s.r.o.
se sídlem M. Bureše 808, 572 01 Polička
IČO: 04844530

1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních ůdajů.
2. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných ůdajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.
3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.
4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.

Výměna zboží

V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atp.), Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost či barvu. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.

Reklamační podmínky

Konopasek Fishing s.r.o.
se sídlem M. Bureše 808, 572 01 Polička
IČO: 04844530

Reklamační podmínky, vrácení zboží, peněz a storno služby se mohou lišit v závislosti na obchodních podmínkách konkrétního prodejce nebo poskytovatele služby. Obecně však platí určité zásady a předpisy. Následující body mohou sloužit jako orientace pro vypracování nebo pochopení těchto podmínek:
1. Vrácení zboží
- Zákonná lhůta pro vrácení zboží: Pokud jste zakoupili zboží online, máte obvykle právo jej vrátit do 14 dnů od obdržení zboží bez udání důvodu (tzv. "právo na odstoupení od smlouvy").
- Vrácení zboží v původním stavu: Zboží musí být vráceno v původním stavu, nesmí být poškozené, použité nebo jinak upravené, pokud nešlo o vadu zboží.
- Postup vrácení: Obvykle musíte kontaktovat prodejce a informovat jej o vrácení, poté zboží zaslat zpět. Některé obchody mohou poskytnout předplacenou zásilku pro zpětné odeslání.
2. Vrácení peněz
- Způsob vrácení peněz: Peníze jsou obvykle vráceny stejným způsobem, jakým byla platba provedena (např. zpět na bankovní účet, kreditní kartu nebo prostřednictvím platební brány).
- Lhůta na vrácení peněz: Obchodník musí vrátit peníze do 14 dnů od přijetí vráceného zboží nebo od odstoupení od smlouvy. Některé obchody mohou mít delší lhůtu, záleží na jejich podmínkách.
3. Reklamace (reklamační podmínky)
- Záruka na zboží: Většina zboží má zákonnou záruku na 24 měsíců. Reklamace by měla být uplatněna, pokud je zboží vadné nebo nesplňuje specifikace uvedené v popisu.
- Postup reklamace: Reklamaci je nutné podat u prodejce, který zboží prodal. Obvykle je potřeba předložit doklad o koupi a popis vady. Pokud je reklamace uznána, obchodník má povinnost nabídnout opravu, výměnu zboží nebo vrácení peněz.

Informace o ochraně osobních údajů

Konopasek Fishing s.r.o.
se sídlem M. Bureše 808, 572 01 Polička
IČO: 04844530
1. Definice osobních údajů
Osobními údaji jsou všechny informace, které se vztahují k identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě. To zahrnuje například:
- jméno, příjmení, adresa
- telefonní číslo, e-mailová adresa
- IP adresa, cookies, údaje o lokaci
- zdravotní, finanční a jiné citlivé údaje
2. Účely zpracování osobních údajů
Osobní údaje mohou být zpracovávány pouze pro konkrétní účely, které musí být jasně definovány. Příklady účelů zpracování zahrnují:
- plnění smlouvy (např. doručení zboží, poskytování služby)
- plnění právních povinností (např. daňové povinnosti)
- marketingové účely (pokud máte souhlas)
- ochrana životně důležitých zájmů (např. v nouzových situacích)
3. Souhlas se zpracováním údajů
V některých případech je nutné získat explicitní souhlas subjektu údajů před shromažďováním a zpracováním jeho údajů. Tento souhlas musí být:
- Svobodně dán
- Informovaný (subjekt údajů musí vědět, jaké údaje jsou shromažďovány a jak budou použity)
- Konkrétní a jednoznačný
- Možnost souhlas kdykoliv odvolat